Frida & Seth

Stjärna för en dag!

Publicerad 2012-10-14 18:26:27 i

Vilka fina vänner jag har!

Vilken härlig möhippa de hade ordnat!

12.30 - stod jag här ute vid vägen och väntade på hämtning... Jag hann bara uppdatera min status på FB då jag hörde ett motorcykelvrål..! Ånej...

13.00 - stod jag vid en annan väg inne i stan. Färden ner hade gått bra, Stefan var schysst och körde rätt lugnt. Nervös och svettig väntade jag en god kvart innan Anna och Becca upptäckte att jag redan var framme..!

Därefter fick jag lägga mig på en massagebänk och bara njuta! Deras granne utförde lite koppning på min rygg och det var en häftig känsla!

Sen beordrades jag att byta om till morgonrock och rosa Foppa-tofflor. En bajsliknande ansiktsmask smörjdes jag in med och sen fick jag sitta shot-gun i en bil som stannade till vid Scandic!

Bastu-relaxen var bokad! Där väntade en hop tjejkompisar och fler anlände allteftersom! Skålar, tilltugg, scrub, dusch och piffning fyllde de nästkommande timmarna och när alla snyggat till sig klart skjutsades vi upp till party-placet för kvällen - Anna Olssons hus!

Iförd ögonbindel leddes jag in och hade no clue om vad som skulle hända härnäst! Till min stora lycka hade de bokat in ett bh-party! Det var ställningar med underkläder överallt! Jag fick hjälp att hitta TRE perfekta bh:ar med matchande trosor! Ett presentkort från tjejerna satt oxå superbra just då!

Huset började sen fyllas av dofterna av all mat som de lagat till! En härlig buffé! Så himla gott! Två smarriga tårtor väntade sen till kaffet oxå!

En jättekul överraskning var sen alla paketen som jag fick öppna! Alla tjejerna hade slagit in presenter som de förknippade med mig och oss tillsammans, och min uppgift var att gissa vem som gett paketen! Hur gulligt som helst! Jag fick till och med en videohälsning från Veronica som inte kunde närvara på festen, när jag listat ut att tavlan med vinflaskor måste ha givits till mig av "Vinarn"!

När folkölen byttes mot starköl i mitt glas började jag komma igång ordentligt och jag sjöng Sing-star, sjöng massor i telefon, minglade runt med alla goda vänner och mådde toppen hela kvällen!

Stort TACK alla fina!

Nu har jag nätt och jämnt börjat känna mig som en människa igen efter en låååång dag av bakishet! Huvudvärken och illamåendet har hållit mig sängliggande, men jag må säga att det var helt klart värt det!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela