Frida & Seth

Jomenfaktiskt!

Publicerad 2012-05-12 20:27:24 i Frida berättar...,



Garaget blev trim-tillhåll idag och jag höll för allt vad det gick! Höll i Tildes skägg och svans och ben så svärmor kunde jobba med pälsen! En hel del underull på kroppen rakades bort, 3 mm:s-skär uppe på skallen och se hur hennes vackra ögon kom fram nu!

TACK
för hjälpen, Meta!

Känns bra att ha sparat in en niohundring nu, speciellt såhär i slutet-av-lönen-dagarna! På tisdag kommer nya pengar in på kontot och det bränner redan i spenderar-knutarna!

Just nu vill jag gå och köpa;

 
Allergitabletter!


Ute-förvaring!


Målargrejer till listerna i köket!



Nyttig mat! Här ljummen potatis- och tonfisksallad, recepttips från ICA!

Inför sommaren har jag och två andra tjejer startat en Facebook-grupp där vi peppar varann att komma i bättre form till semester- och badsäsong! Det är riktigt kul att ha det forumet att dela med- och motgångar i! Sockersug har varit största hindret för oss såhär i början men jag hoppas att första vägningen efter starten ska bli en positiv sporre!

Så nu är det points jag räknar igen och jag kan med all säkerhet konstatera att jag överträtt veckoransonen redan, för i måndags slängde jag mig in i vikttävlingen utan en väl förankrad idé om diet... Lärd av misstaget att improvisera en viktnedgång med diet-tänk från en massa olika håll fortsätter jag nu målmedvetet på viktväktarvis! 


Träningskläder!

Nog känns det mer peppande att he sig ut i nya, fina joggingbrallor..!



Klipptid hos frissan!

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2012-05-12 21:11:45

HEJ, jag vill oxå vara med!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela