Frida & Seth

Till bredden fyllt...

Publicerad 2012-03-18 13:43:37 i Frida berättar...,

Med två hundar blir det dubbelt så mycket mat att köpa, det blir dubbelt så många vattenskålar att fylla, det blir dubbelt så roligt att gå på promenad, man blir välkomnad hem dubbelt så skuttigt lyckligt och det blir dubbelt så mycket bajs att plocka... I takt med att vårvädret tinar snön syns det alltfler skithögar på gården, för här är det fritt fram att göra sina behov hursom på morgonen..! Dagens mission completed därmed; en ICA-kasse fylld med poop (och snö)!

                        

Å på tal om fyllda kassar var det en riktigt värd klädbytardag igår i Byske! Ca tjugo plagg fyndade jag för 335 kronor! Hälften till Seth och hälften till mig! Gillar verkligen att de börjat ta in mer vuxenkläder på dessa dagar! 

                        
                                    Skjorta till mig!                              Skjorta till Seth!

Å på tal om vuxenkläder har jag nu rensat mina garderober och lådor och känner att en egen klädbytardag skulle passa sig bra såhär på vårkanten!

          

                                                             När, var, hur tror ni?

Kommentarer

Postat av: jottan

Publicerad 2012-03-18 20:13:14

Jäklar så snygg skjorta du köpt till dig själv! Kanske skulle prova följa med på bytardag nåogon gång!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela