Frida & Seth

Kamerarensning!

Publicerad 2012-03-02 19:25:13 i Frida berättar...,

Imorgon kör vi all in på tjejfesten och nu passar jag på att rensa kameran inför detta knytkalas-partaj med gamla, goda vänner!

Mest bilder kommer från Hannes 3-årskalas, där jag och Leo turades om att fota!


Hannes var glad åt alla presenter, men de kom i så stora lass att det var svårt att veta vart han skulle börja eller sluta!


AIK-tröjan var klockren med eget nummer och namn därbak!


Leo tog sitt uppdrag på allvar och knäppte bilder på allt och alla!








































Well done, teamwork!

Dagen efter kalaset var Seth med polaren Anton på loppis! De hittade båda mycket leksaker! Mammorna deras hittade nada.





Tiffy har hunnit bli höftledsröntgad. Det är något alla hundar ska göra och resultatet ska registreras i Svenska Kennelklubben.




Hon blev sövd med en spruta och uppväckt med en annan.


Slö var hon sedan resten av dagen...riktigt konstigt att inte känna igen henne i sitt sätt..! Hon fick kämpa för att hålla sig vaken medans vi eftermiddagsfikade!


Å Jonna stylade med glajjorna en dag!

I lördags närmare bestämt. Den dagen jag, syrran och grabbarna bestämt att gå på hockey! Glada i hågen med en kasse full av godis till grabbarna gick vi mot arenan...




Note to self: fixa förköp nästa gång så vi kommer in!

Här på slutet har mina köksrenoveringstankar farit runt en hel del, och nu är det förhoppningsvis bara nån löning bort innan vi kan sätta igång med projekt; "stöka-till-köket"! Patrick, som aldrig kom till skott med min 30-årspresent i fjol, har nu godkänt nytt golv och när vi tipsades om att en köksö inte behöver kosta skjortan alls är också en sån med i planerna!


Snygg och bra som skrutt!





Ska ta mig till stan nån dag och kontrollera pris för att lägga plastmatta i köket, så kanske det blir att beställa... Lovat är lovat! Sagt är sagt!

Men nu ska jag ladda inför festen imorgon!

Ha en mysig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela