Frida & Seth

Semesterplanerna...

Publicerad 2012-07-11 20:10:49 i Frida berättar...,

Strax dags för tredje duschningen ikväll, av tredje ungen min - Seth! Tjejerna hoppade upp i min säng för att torka av sig efter sina bad och jag antar att sonen kommer att göra samma sak, sova i min säng, men bara för att den är så mysig!

Efter inatt väntar dock annan mysig sovplats för honom - i farfars husvagn! Det blir en riktig långweekend i Jävre då de lovat att vi inte ska få hämta hem honom förrän på söndag..! Ooo, vad ska vi göra med all tid?!?

Min semester startar på fredag och den firas in samma kväll med goda vänner och fest hemma hos Jottan!

Resten av helgen myser vi väl på här hemma och hinner förhoppningsvis förbereda mer för vår nya gräsplätt på sidan av garaget!

Vår familjesemester fortsätter sen när vi är fulltaliga igen...på måndag kör vi mot Junsele! Vi peppar för stugboende, djurpark, badbassäng, kompisar i massor och vackert väder!

Planen för resterande ledig tid är att vi ska hinna måla garaget plus valda delar av huset och så klart se gräset växa! Jag vill oxå hinna åka runt och gästa sommarstugor, äta gott, MOTIONERA, planera mer/checka av flera punkter på bröllopslistan, sola, fira kommande födelsedagar och besöka en del loppisar!

Idag rekade vi festlokal i Kåge Båthamn (för liten) men fick oss ett gott fika där iaf! Imorgon fortsätter vi leta lämpligt ställe att fira giftermålet på..på ett nybyggt lunchställe här i närheten! Hoppas vi blir glatt överraskade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela