Frida & Seth

Känner mig för tillfället lite pluffsig...

Publicerad 2012-01-23 19:44:12 i Frida berättar...,

Många, långa lediga dagar blir lätt fyllda av rastlöshet då man inte törs göra allt som man borde kunna! Jag vill dra bob uppför backe och svischa ner på den, jag vill busa ordentligt med hundarna och slänga mig i drivor och jag vill tamejtusan skotta också!

Påminn mig inte om ett par veckor om det sistnämnda, men det är ju alltid så att man längtar efter nåt man inte har..!

Som en stark bukhinna!

Ett tag efter min nyvunna energi för Friskis och Svettis-passen, nån månad in på det nya året i fjol var det väl, började jag känna av något konstigt bulligt nedanför bröstkorgen. Det tog nån vecka till innan jag insåg att det nog hade uppstått ett ärrbråck just där. Om jag spände magen putade bulan ut mer och låg jag ner var den borta. Jag kopplar själv ihop att galloperationen och styrketräningen på de gympapassen fick bukhinnan att försvagas, så det är klart att det känns rätt olustigt att jag verkligen skulle vilja komma igång med dansen och basgympan så snart det bara går igen...

Jag har ju hittat min träningsform och var så nöjd med det!

Men jag gör väl bäst i att bara vänta och tro att min ständigt omtalade "måndag" ska komma snart då jag börjar räkna points i all fall! Värst vad det är i mitt tröstätande just nu kommer väl inga brallor att passa snart! Å jag som blev bjuden på fest nästa helg..!

Det är väl bara att börja i en ände och lägga manken till så mycket det går, att äta bra och hålla motivationen uppe! Ja, så får det bli!

Snart, snart är det måndag igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela