Frida & Seth

Jul i vårt hus...

Publicerad 2012-12-21 15:12:48 i

Mr Noll Tålamod och dito framförhållning ger mig härmed egna, fria händer att köpa mina egna julklappar! Jag tänker plural...

Det blir julklapps- och matinköp ikväll efter middagen! Tillsammans med alla andra i stan kan jag tänka...

I förmiddags önskade vi God Jul till grannarna och sa Grattis till Viviann på födelsedagen, innan de åkte tillbaka till Norge för att fira julen där!

De hann överlämna en superhäftig julklapp till Seth under de här dagarna de varit hemma - en elgitarr! Med tillhörande ljuddämpare tydligen..! Å jag som trodde att den svarta, tunga klumpen heter förstärkare!

Seth har väntat, väntat och väntat varje morgon på att farbror ska vakna...att de inte vet om att man måste vara vaken på morgon tycker Seth är konstigt..! Han som själv alltid är vaken före 06.00 anser att mitt på dan är alldeles på tok för sent att stiga upp!

Nu har Seth jullov en vecka och det förbereds för Lilla Julafton här imorgon! Gröt och skinkmackor, julgodis och julklappsspelet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela