Frida & Seth

Gott Nytt År!

Publicerad 2012-12-31 14:54:09 i

Tänk att vi blev familjen Lindholm på riktigt i år! Mycket av min tid har kretsat kring det magiska datumet - vår tioårsdag/vår bröllopsdag! Vilken upplevelse! Vilken känsla!

Tre av fem av oss har sövts och opererats under året, jag två gånger inom loppet av fem månader... Ihopsydda och läkta siktar vi på ett lasarettsfritt år nu!

Jag gick med i en Beach 2012-grupp under våren, och tillsammans peppade vi varandra ett tag i nyttigare riktning, det fungerade ett tag, men intresset svalnade alltmer och nu är iaf jag tillbaka på ruta ett. Dags att byta namn på gruppen och rikta in oss på fina resultat till semestern 2013!

Sommarens soliga dagar gick att räkna på fingrarna nästan. Många veckor regnade bort... Höjdpunkterna var Seths 5-årsdag, pappas 60-årsfirande, semestern i Junsele och alla fester med grannarna i huset bredvid!

2012... Vi fick hem ägarbeviset på Tiffy! Jag fick inlagt nytt köksgolv! Vi fick ny gräsmatta på sidan om garaget! Jag blev moster igen! Jag blev faster igen! Seth skriver och räknar och använder sin klocka på armen varje dag! Jag och syrrorna åkte på en shoppingdag i Stockholm! Seth upptäckte glädjen i musik i och med Melodifestivalen och sjöng till och med i luciatåget på dagis!

Jag ser framemot att börja checka av bröllopspresenterna nu nästa år - middagar, köksrenovering och hotellvistelser! Ett socialt år hoppas jag på med flera resor och många gäster!

Har en känsla av att fler ska stå brudpar under kommande år, lite inspirerade av oss? I juli är jag uppbokad värdinna för ett av dem i alla fall! Det ska bli så kul!

Å kul ska vi nog ha det ikväll också då vi firar in det nya - 2013 - hos Åberg/Lindgren's!

Skål på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela