Frida & Seth

NU är det på plats!

Publicerad 2012-04-29 20:07:25 i Frida berättar...,

Bättre sent än aldrig, men idag har jag äntligen fått inkassera min 30-årspresent - ett nytt köksgolv!



Har fått lite pikar från granngården om att det uppdateras alltför sällan här på bloggen, och det håller jag med om och skyller på vårdepp och bortsprungen inspiration, men idag bara måste jag bara delge er resultatet av vårt lagarbete!



Bästa Team Lauta arbetar hårt i helgen; kapar träd och buskar och forslar till majbrasan i traktorskopa och lägger in nytt golv/förändrar ett helt kök av bara farten!



TUSEN TACK för hjälpen, Patrick och grannarna!



Jag är sååå nöjd!

Jag har i åratal stört mig på det gamla golvet och verkligen aldrig gillat det alls.









Å solen lyste och kaffe på altan smakade gott efter lite mattskärning!



Som oftast fattas det nu lite listning eftersom vi bestämde oss för att köpa helt nya såna och sätta runt alla köksskåpar, men det kommer! De gamla befintliga listerna behöver fräschas upp med lite nya färg, men det kommer att bli av strax det också!






Nu ska vi bara njuta av detta i ett par dagar först! Jag kommer att gå omvägar och lovar till och omkring i köket nu och bara vara nöjd! Snyggt är det! Mjukt för hundklor att tassa på är det! Ingen halkrisk finns med det!

Shit va nice!

Kommentarer

Postat av: jottan

Publicerad 2012-04-29 22:26:00

Vad glad jag blir och Frida - så jäkla snyggt också! WOW säger jag!

Jag måste få komma och dricka kaffe till veckan så kan vi sitta och titta tillsammans!

Postat av: josse

Publicerad 2012-04-30 08:20:18

Jädrar vilken skillnad det blev! Mycket snyggt!Nu skulle du ha haft lite nya sommargardiner. Valborgs dag och vi drar till stan efter lunch nån gång.. ska nog även titta förbi folkparken å se om vi hittar nån fin vårjacka till Rikard. ÄVen deklarationen och räkningar ska fixas idag. Ha det så bra!

Postat av: jottan

Publicerad 2012-05-01 14:51:25

Ny bänskskiva över vedugnen? Snyggt också att vara utan plåten framför!

Postat av: jottan

Publicerad 2012-05-03 06:54:11

Söndag efter middag?

Postat av: jottan

Publicerad 2012-05-03 18:06:41

Då vågar jag inte boka in mig eftersom Pelle är ute på säsong och kommer nog inte hem före 21 på kvällarna :-(. Hör av dig om du är fri någon helg!

Postat av: Lappkullan

Publicerad 2012-05-04 18:56:37

Superdupersnyggt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela