Frida & Seth

Vad vi görnuförtiden...

Publicerad 2011-10-06 20:01:11 i Frida berättar...,


Seth har kommit in i fyraåringens fråga på fråga på fråga på fråga..!
Ett enkelt svar på sina funderingar som han förut nöjt sig med är nu förenat med följdfrågor till...nä, de tar aldrig slut! 

Lyckligtvis kan man distrahera honom med pyssel, klädrace, bakning, promenader, dataspel och ett å annat bad!

Han är en riktigt behändig unge som är glad för nästan allt!

 
Besöket i slakthuset för nån helg sen väckte inte särskilt mycket frågor ändå... Spännande var det även för mig som aldrig varit med förut heller!
Fast lite, stackars kalvarna...


Tilde är långhårig till tusen! Hon är i behov av en trimning - ASAP!
När ska vi få tummen ur..?


Patrick trivs på sitt nya jobb och tar varje chans till övertid han får! Ofta börjar han halv sju på morgon och kommer hem just innan åtta på kvällen (han kom just innanför dörren efter dagens pass)! Men det är härligt att se att det blev ett lyft för han!




Jag fyndade massor på klädbytardagen sist - det är så barnsligt roligt att åka på sånt! Barnfri och shoppande i lugn och ro (nåja) där man kommer hem med kläder i typ 30 olika plagg för en fyrahundring! Snacka vääärt!

Jag har även köpt Friskis och Svettis-kort nu och hoppas kunna fullfölja mina kost/tränings-planer i höst! Med ordentlig start på måndag! Med min vacklande karaktär har jag nu skjutit på denna "måndag" i många veckor nu...




Mitt intresse för Wordfued stegrades idag då jag fick in så här stora poäng mot svärmor! 135 poäng i ett drag! Det här spelet håller mig sysselsatt en hel del kan jag säga!


Ja, det är väl ungefär det som händer!

Ha en fortsatt mysig torsdag!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2011-10-07 06:33:30

Jag tackar gudarna att det inte var mot mig du spelade när du fick in det ordet!

Angående frågorna där så kan jag säga att de avtar ganska fort. Ebba har just börjat med "varför" om allt. Men nu när jag vet att det är en kort period så blir det lättare.

Postat av: Anna O

Publicerad 2011-10-11 18:36:11

Värsta fynden! Fan att jag aldrig kan följa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela