Frida & Seth

Söndagsnöje!

Publicerad 2011-10-09 16:13:14 i Frida berättar...,

Tänk att två små 4-åringar kan hålla sån bra koll på klockan... Vi bestämde tillsammans igår att klockan sju var en helt ok tid att vakna på morgon... Till råga på allt väcktes jag inte förrän fyra minuter över..! Sju. "Du Seth, det var ju jättebra att vi sov till klockan sju", tyckte Leo då när jag berömde dem för att vara så punktliga!

Ett par timmar senare gjorde jag ett ambitöst försök att få lyssna på min kör som sjöng på gudstjänsten idag, tillsammans med Leo och Seth...



11.01 - Först var det rätt intressant och spännande...



Men en kvart in i proceduren i kyrkan var de mer än less..!





11.16 - Vi smet därför ut under en psalmsjungning...

Ett gott försök i alla fall! Kort och gott!

Men det är härligt att uttråkade miner så fort kan ändras!
Efter en plätt-lunch drog vi iväg till en lekpark och skratten visste inga gränser!







Vilken härlig höstdag med killarna!

Seth är dock lite deppad just nu...han vill att Leo ska komma tillbaka och sova över!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2011-10-09 16:35:04

Tack än en gång så mycket för Leo-passningen. Vi hade det trevlig på festen igår och det var hur skönt som helst idag att få låång sovmorgon och slappartid innan vi hämtade hem sonen. Det är bara att säga till när ni vill ha Seth-passning.

Postat av: Anna O

Publicerad 2011-10-11 18:28:30

Jag jobbar dagpass på lördan så tyvärr kan jag inte följa. Det hade annars varit perfekt för julshoppingen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela