Frida & Seth

Samtalet vid läggdags ikväll...

Publicerad 2011-10-14 19:56:33 i Frida berättar...,

Seth: "Pappa är superstark! Å ja me!"

Jag: "Men jag då?" Spänner mina biceps och låter Seth känna.

Seth: "Nä, jag tror inte det".

Tydligen var Tilde också jättestark (fast hon är tjej) och mamman i familjen är...

Seth: "Vad heter det när man inte har några muskler?"

Jag: "Svag..."

Jaha...

Å jag som verkligen jobbar och kämpar för min träningsvärk i typ alla muskler som finns! Friskis & svettis-kortet för höstterminen är inköpt och det är rätt hyggligt använt nu senaste tiden! Mellan pointsräkning och en och annan svettig massagetimme har jag och en jobbarkompis följts på både baspass och Friskis-Zumba! Snacka rolig träning!

I afton räknade jag in en Subway-macka till middag och dagens ranson räcker även till en fruktsallad tillsammans med en drös skumgodisar som ligger och väntar på mig till fredagstv:n nu! Vem har sagt att det måste vara tråkigt och enahanda att banta..!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela