Frida & Seth

Riga - dag 4!

Publicerad 2011-07-25 09:14:30 i Frida berättar...,

Sista morgonen utomlands! Vaknade till ännu en varm dag, åt ännu en hotellfrukost följt av en kort vila. Packade sen väskorna och checkade ut. Promenerade ännu ett par timmar i Gamla stan. Bara strosade, åt läääänge och njöt av allt att se, det goda att äta och av att bara vara vi!









Vi kanske inte gjorde allt vi planerat innan, men vi gjorde allt vi kände för just där, vilket känns som en helt perfekt resa! Jag och Jottan var helt synkade under semestern och många gånger sa den ena vad den andra just precis tänkt säga! Vi gick hit och dit i samma riktning, såg på än det ena än det andra dit våra näsor pekade, vi behövde vila i samma stund, vi tog allt i samma takt! 

Top fem, utan inbördes ordning, listar jag såhär; 

¤ Pangsovningarna när vi kom fram till hotellet och efter första frukosten!
¤ Våra fotosessioner i parkerna!
¤ Våra shoppingfynd!
¤ Klimatet (vädret, stämningen och lugnet)!
 ¤ Vackra Riga som överraskade runt varje hörn!

















Great trip!

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-07-25 21:35:18

Vad kul att ni haft det bra! Lyxigt med siesta efter frukost, kan tänka mig att det är svårt hemma :) Riga är verkligen en mysig stad, känns lite som Göteborg kan jag tycka. Sådär myspys och allmänt trevlig. Hittade ni någon bra shopping? Själv hittade jag en skitsnygg skinnjacka (eller imitation) på rea som jag bara älskar, tror den låg på 350 sek men guuuuschers så snygg! Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela