Frida & Seth

Play that funky music...

Publicerad 2011-01-24 18:42:38 i Frida berättar...,

Jag hade nyss varmin kille i varsitt rum spelande gitarr på varsina håll!
Jää! Underhållning på söder!

Enligt Seth finns det dålig musik och "pappas siiik" (som låter mycket "uuwäää-uuwäää-uuwää")! I mammas bil spelas det visst dålig musik och Seth skriker högt ifrån baksätet att jag måste byta låt medans jag kör - alltså får jag trycka in "Bandit Rock" på stereon!

Å andra sidan är det inget fel på "Mamma Mu" heller..!

                       Mamma Mu...är det du..?

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-01-24 21:19:17

Okej, här kommer utvärdering för kommentaren "kul" på min blogg:



Eftersom jag redan känner dig vet jag att du är en ödmjuk, trevlig och behaglig tjej. En sådan kommentar från dig hade jag nog bara antagit att du i all hast ville slänga ur dig något men hann helt enkelt inte skriva klart för att Seth ropade och du råkade stöta till tangentborden när du vände dig om så kommentaren skickades.



Om vi dock utgår från att jag inte känner dig så hade jag tagit kommentaren som att du tycker att inlägget var snudd på patetiskt. Du hånflinade när du läste det. Lite missumsant väljer du att skriva ett ord som du själv tycker är träffande men som egentligen avslöjar din osäkra person. Jag skulle dragit slutsatsen att jag hade rätt, då kommentaren egentligen bara verifierar den sanning jag redan skrivit.



Låt mig säga att jag hade fel. Och att denna personen verkligen bara tyckte att detta var: Kul

så måste jag starkt ifrågasätta denna persons engagemang inför vad som är roligt eller inte.



Med andra ord betyder: kul ett litet hånskratt, typ: ha! istället för haha! (du är för skön) eller hihi! (jag är söt och busig därför skrattar jag så)



Jag och Johnny har diskuterat detta länge nu, under flera års tid och funderar snart på skriva en bok i ämnet.



För att förtydliga en sak Frida, DU är INTE en av dem som glömmer punkt. Gillas!



kram!

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-01-25 07:56:04

En timmes promenad är asbra! Det är lågintensiv träning= fettförbrännande. Jag skulle också vilja promenixa, tycker dock det är så trist ensam!

Postat av: josse

Publicerad 2011-01-28 21:34:58

Har sutttit vid datorn på tok för länge.. men så blev det 6 inlägg oxå. Vi ses imorgon! Go natt!

Postat av: josse

Publicerad 2011-01-29 16:29:16

Jag längtar tills du ska blogga bilderna från idag när jag sitter å mongar mig. Nu ska vi ordna lite middag å sen kanske titta förbi farmor.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela