Frida & Seth

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2011-08-07 23:13:38

Snacka om vackert brudpar!!!!!!



Bra bilder Frida!

Postat av: Jottan

Publicerad 2011-08-09 15:54:11

Visst är det!



Linas Matkasse har sommaruppehåll, men jag vet inte om vi ska starta igång direkt efter starten igen eftersom pelle snart drar på säsong och då blir det ju i princip jag som äter mycket i huset under hösten.

Det får kanske bli i November när Pelle är klar.

Postat av: Jottan

Publicerad 2011-08-10 20:57:24

Men Kära nån! Tänk om vi städar skitdåligt och du blir besviken!



Vi sålde rätt så bra, massor av saker som jag inte ville ha kvar försvann, men jag hade med mig en proppfull passat kombi med saker och erika fick även ta med sig saker i hennes bil som inte jag rymde så du kan tänka dig att jag rensar!



Och mer ska bort!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela