Frida & Seth

Onsdag idag...

Publicerad 2010-09-22 19:57:40 i Frida berättar...,

Sitter och förösker komma igång att skriva nåt fyndigt, kul och intressant men det kommer liksom ingenting vettigt...

Jag kan pröva summera dagen istället.

Vaknade just efter fem av att Seth grät i sin säng. Vid halv sex kände jag hur värmen steg på min arm och insåg att Seth just kissat igenom blöjan och på oss båda i min säng. Klockan sju hällde jag upp första kaffekoppen på jobbet. Jag drack en antal koppar till under vår planeringsdag på polishuset plus en extra efter bjud-lunchen som kommun stod för på Brinken. Vid halv fem hämtade jag Seth på dagis där han var ensam kvar av alla barnen. Middag, stöka lite, promenad och tvärvisit från Benita innan jag nu la Seth för natten. Vi kom överrens om att vi skulle sova till minst nio imorgon båda två. Håller tummarna från och med nu att han håller vad han lovat.


Seth - vår lille gláskit!


Och sen då?

Torsdag: MetaåLeffe sitter barnvakt på kvällen eftersom jag ska å jobba från 12.00...

Fredag: ...till 14.30!

Lördag: LEDIG! En sväng till Byske tror jag och sen middag på Tatung med hela Lindholms-släkten! Seth peppar för att träffa "Gicka" igen!

Söndag: Jobb 11-21. 

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-09-22 21:20:23

Jag går en försäkringsrådgivarutbildning.



Ska fortsätta den nästa vecka i Umeå, kommer att bli jätteroligt.



Postat av: Cilla

Publicerad 2010-09-24 16:24:51

Aldrig kul att bli kissad på!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela