Frida & Seth

Söndagen som var...

Publicerad 2010-10-04 20:10:34 i Frida berättar...,

Förmiddag. Vad rogivande det kan vara i kyrkan alltså...





 Dunder-Gunder!

 Ebba-Bjäbba!

Innan mitt arbetspass sen skulle börja samma eftermiddag hann jag och Patrick bära, bära och bära en massa möbler runt i huset! Det kändes ganska trist att måsta åka iväg och lämna dammråttor synliga och inget riktigt piff gjort, men det var härligt ändå att äntligen få "tillbaka" köket!



Vårt vardagsrum är just nu bara som en passage till det nya tv-rummet!




...å annars då?

Inför nästa helg nu ska jag måla det sista på taket, de sista tapetrullarna ska inhandlas och rummet rensas på verktyg...för på lördag blir det tapetsering i vardagsrum och hall! Josse kommer (hon har fasen peppat för detta i veckor!) och hjälper till med det!

Lördagkvällen är "frikväll" för mig och Patrick då Anna kommer och barnvaktar ungarna!

 Nu ska första presentkortet bytas in!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2010-10-07 14:34:45

Jajjemen det gör jag. Med råge! Jag har faktiskt också peppat för det här i veckor =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela