Frida & Seth

Sniik piik...

Publicerad 2010-10-17 20:38:47 i Frida berättar...,



Alla tapeter är på plats! Det har tagit lite tid och ett antal vändor till vår tapetaffär (Rusta)...Seth blev rent less en dag när jag satte honom i bilen för att köpa fler rullar..."vi ha GEDAN gött gapete"! Men som sagt, nu är det färdigt! Nu ska bara tre rullar lämnas tillbaka till butiken..!

Sista helgen i oktober räknar vi med att få lägga golv...innan dess ska det listas i tak och runt fönster...alla foder ska upp efter golvet och sen ser jag framför mig hur jag skickar iväg killarna för att pimpa/dekorera rummen ifred och sen ge dem en riktig överraskning då de kommer tillbaka!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-10-18 17:02:51

Jäklar i mig så snyggt!!!! Vill se meeeer!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela