Frida & Seth

Seth-rapport!

Publicerad 2010-10-07 20:59:22 i Frida berättar...,

"Igår var min farfar och farmor här och skötte mig när mamma var på mitt dagis och pratade med mina fröknar. När mamma kom hem var jag trött av bus och en massa prat och mätt av farmors nybakta frallor!

Idag kom Dantons mamma hit med Gebba när vi hade ätit middag (köttbullar). Men Danton var inte med...det var konstigt. Efter ett tag drog mamma iväg till kyrkan och sjöng och Benita läste en saga för mig innan jag somnade.



Innan det var läggdags för mig busade vi lite på köksbordet!



Gebba e diiten..! Ååååhh, diiten Gebba!



Mina två kort...









Tack för sagan, Benita!"

Kommentarer

Postat av: Benita

Publicerad 2010-10-09 20:24:07

Tack för en trevlig stund Seth, du var så snäll! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela