Frida & Seth

På allmän begäran...

Publicerad 2010-10-12 20:54:56 i Frida berättar...,

Det är dags för uppdatering av hur familjen mår, vad vi gjort och hur det ser ut omkring oss här på södra sidan!

Just nu sitter jag med kramp i ryggen (=gallstensanfall) efter att ha delat en pizza med Patrick i afton! Jädra skit, säger jag bara! Men så går det när pappa Patrick ska hålla sitt ord och verkligen köpa pizza till Seth då han äntligen satte sig på toaletten och kissade...och så klart när våra sämre karaktärer inte kunde hålla oss ifrån att beställa hämtmat vi också..!

 Bildbeviset! Grattis till pizzan!

Seth har inte visat så mycket intresse av att gå på "govan" utan är nöjd i sina blöjor, så man måste passa på att uppmuntra honom när han väl vill sitta där och strila!

Dock ville Seth inte bajsa på toaletten utan göra den delen ute (oooohuvva, så kallt), vilket leder oss osökt in på Tilde - som faktiskt är den enda av oss som verkligen bajsar i gräs!

 Tilde innan i fredags förmiddag...

The new Tilde:

 Ser lite valpaktig ut nu, va?





 Med lite päls är det kaaaallt!

                      

Ikväll kom Meta&Leffe för att beundra lill-stumpan (å Seth) och för att kolla in våra nytapetserade väggar..!

                      

Josse har drillat mig till fullfjädrad tapet:are! Vi hann inte allting klart men jag har självförtoendet nu att jag fixar det själv!

Största delen av rummet är nu vitt med en krumilurig strukturtapet, fondvägg på nyväggen och sedan möjligtvis en tredje tapet som inte är inköpt än till utrymmet när man precis kommer innanför dörren..?

                        

                      

NU ska jag maila läkaren om remiss för operation och sen beställa nya gardiner på Ellos!

                      

                            Och sedan...från oss alla...sov riktigt gott inatt! Gonatt!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-10-13 06:10:18

Det tar sig!!!! Och det ser ut att bli superdundersnyggt!

Postat av: Anna O

Publicerad 2010-10-14 10:31:59

Jo vardagsrummet kommer blir såå fint alltså! Jag gillar att Seth gör som far sin i toasituationen, läser en Uti vår hage =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-14 23:18:36

Pizza som är så gott. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela