Frida & Seth

Tisdagsrapport...

Publicerad 2010-05-04 20:32:03 i Seth berättar...,

"Idag var mamma ledig med mig hela dagen igen! Värsta bra, för då fick jag cykla mer, skotta snö och köra min lilla röda traktor på gården!



Jag tog ett bad sen för jag blir så himla svettig av allt hårt arbete på tomten!

Mamma och pappa pratar om att slänga ut mitt badkar snart och sätta in en duschvägg...men det kan ju inte jag simma i..! Hur tänker de då..?




Jag tog lite kort med kameran sen åsså bad jag mamma rita MÅNGA traktorer på mina ritpapper - många traktorer med både skopa och släp!



På kvällen åkte jag och mamma och lämnade Tilde till min gamla dagisfröken (gamla, as in före detta)... På hennes gård fanns en STOOOR traktor! Den var jättefin!



Här matar jag traktorns skopa med grenar som jag hittade på marken!





Sen fick traktorn en kram av mig när vi skulle fara hem!



På vägen hem svängde vi in hos faffa´s igen för att visa upp hur fin Tilde blev efter klippningen! Där hade jag ju redan hängt ett tag och lekt med traktorerna och kastat boll med farmor medans själva hund-trimningen skedde, för Tilde blir så lätt hispig om man tittar på..!

I bilen sen på väg hem berättade jag för mamma att jag var GÖTT, och det tyckte min mamma var bra! Jag tror hon är lite trött efter idag också..!

Många traktorer under en och samma dag kan göra det med en
!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela