Frida & Seth

Fredag! Jippi!

Publicerad 2010-03-05 16:46:58 i Frida berättar...,

Vilka vårkänslor som sköljde över mig idag på väg hem från jobbet! Strålande sol och jag skulle hinna ta en promenad med Tilde innan dagishämtning! Nya skorna på och en glatt skuttande hund i skoterspåret!

På dagis hade Seth fått prova skidor för första gången och han var visst rätt bra på det också! Han sov så gott i sin vagn när jag kom dit och vaknade lite groggy av att jag styrde vagnen mot dagisdörren. Trots det tvära uppvaknandet han hade inte glömt vad pappa Patrick skulle komma hem med... "Goooooter"!

Nu är Seth och Patrick ute en andra sväng och det kommer att bli många, många fler turer under helgen för dem båda! Tyvärr ska hyskotern tillbaka till butiken på måndag... Det kommer nog att bli en väldans liv! Båda killarna kommer säkerligen att tjata så mina öron blöder efter en ny (och egen) "gooooter"!

                          

                          

                          

                          

                          
                                                                          "Kööööör"!


Själv passar jag på att städa huset - hela huset - för att få en ännu mer perfekt start på min LEDIGhelg!

Förut hade jag hjälp med städningen...

                          

                          

                          

...men i helgen är det nog pappa/skoter som gäller!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-05 20:01:28

Tusen tack sötnos!!

Vi ses imorron :)



/Doodle

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela