Frida & Seth

Idag...

Publicerad 2010-06-03 21:10:28 i Frida berättar...,

...fick jag två (!) massager plus att ena massören försökte framkalla ett gallanfall på mig genom att trycka på speciella ställen under foten..! Det lyckades inte. Jag vet inte om det är bra eller dåligt.

...somnade Seth i soffan medans jag pratade i telefon..! Kul mamma.

...löste jag in mina intjänade poäng från en nät-undersökningssajt jag varit med i ett tag. För ett antal undersökningar via mail där jag fått kryssa i mina kunskaper och skattningar runt olika företag/varor har jag nu att se framemot 2 Trisslotter och ett presentkort på 300 kronor från Åhléns hemskickade per post..! Jag gillar rolig post.

                                        

...har jag börjat få slemhosta. Ska dricka lite te innan jag går och lägger mig.

...har jag skrivit upp i min almanacka att jag ska köpa hem penslar och färg under morgondagen så jag har allt hemma när ledighet och bra väder faller in samtidigt..! Möjligtvis torsdagkväll nästa vecka.

...sa Seth "pappa giker"...! Vi måste börja tygla trötthets-ilskan här i huset.

Kommentarer

Postat av: Thesso

Publicerad 2010-06-05 10:12:42

Nej först hade han somnat sittandes i mitt knä, runt 17 och sen somnade han nog där på golvet runt 20-21 nåt. Jag bar bara honom till sängen så fortsatte han sova där.

Han har som aldrig kunnat somna sådär varsomhelst förr så det är rätt skönt om han börjar med det nu.

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-06-06 20:28:49

Vet inte riktigt hur jag ska kunna peppa andra än.



Provade på att styrketräna i kombination med konditionsträningen 4 gånger i veckan. Men tror att jag fokuserar på konditionsträningen till att börja med.

Kör Mån, Ons, Fre och Lördagar. 1 timme per gång.



Nu orkar jag gå i rask takt i en timme med intervaller av jogging i korta stunder, men siktar mot att kunna jogga mer och mer av den tiden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela