Frida & Seth

Vänd blad, det är en ny månad på intågande!

Publicerad 2010-02-28 21:53:13 i Frida berättar...,

Imorgon är det redan:a mars!

Patrick har ställt klockan tiiiiidigt, tiiidigt och börjar jobba redan klockan 6! Jag hoppas på att få sova ett par timmar till..! Efter en fem-dagars på jobbet längtar jag efter en ledigdag igen! Nu börjar vi jobba om varann i våra arbetsscheman igen, jag och Patrick. Oj, oj, oj vad många veckor Patrick har varit ledig nu!


Måndag: LEDIG! Ska hämta upp Leo på dagis på eftermiddagen och jag och Seth ska sen hänga hemma hos han tills André kommer hem! Det kommer att bli rånajs!

Tisdag: Boendeprojekt-möte. Seth har sin första dagisdag och jag håller tummarna för att han inte snappar upp några onödiga sjukbaciller nu då han ska tillbaka på Pärlan!

Onsdag: Arbetar morgonpasset... Seth ska lämnas på dagis redan halv sju... Vilken chock!

Torsdag: LEDIG! Vattenförenings-möte hos en av våra grannar kl. 18.

Fredag: Morgonpass igen... Patrick hämtar hem sin hyrskoter...och så såg vi inte mycket av honom resten av helgen...!


                                                              =hans val av vinst då han vunnit vikttävlingen!

Lördag: LEDIG! Tjejfest hos Sara!

Söndag: LEDIG! Ev. skotertur (hela familjen).






                         Bildkälla: http://www.motorsportjamtland.se/news.asp?newsID=102

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2010-03-01 00:17:07

Det där lät som ändå nice. Jag har ingen aning om hur min vecka ser ut. Jag vet att jag börjar 14 imorrn but thats about it..



Annars har jag sett Heath Ledgers sista film ikväll. Den var bra och lite skum.

Postat av: Jottan

Publicerad 2010-03-01 19:13:13

Låter som en bra vecka!

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-03-01 23:02:39

Söndagen lät ju råmysig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela