Frida & Seth

Kort uppdatering.

Publicerad 2010-02-19 23:12:00 i Frida berättar...,

Datorn på plats och surrar igen! Vi har haft ett par sköna dagar utan den och mest umgåtts i hemmet vår lilla familj! Ute vill man då knappt vara. Minus 25 nu!

Tur då att det är nåt i tv-väg som kan locka! OS sänds kvällarna och nätterna igenom och det är spännande att se! Men jag sitter med en klump i magen och ryser åt de våghalsiga rodelåkarna, störtloppsåkarna och backhopparna..! Det är dramatik och läskigt så det sjunger om det! Jag förstår tanken hos curlinglandslagen - de kan inte falla så långt!

Seth är nöjd och glad och har köpt en ny liten traktor på Fem Rum i Kåge idag. De gamla skidglasögonen han hittade hos "faffa´s" springer han runt med och är häftig!

Tilde har två nya favoritsovplatser (i ett hörn i datarummet/på överkastet på golvet nedanför min säng) och hon och jag får sovmorgon varje dag nu! Jag känner mig helt bortskämd med att inte behöva stiga upp först med sonen på morgonen, nu då Patrick vaknar före tuppen typ jämt!

Patrick visar på en stålvilja med sina Cambridge-shaker, har himla bra karaktär och faller inte för mina och Seths frestelser i matväg! Och det hela ger resultat - go Patrick!

Jag ställer in mig på jobbhelg nu igen (lör-sön) och sen är slutspurten för Patricks pappaledighet här med bara nästa vecka kvar!

Dags att ladda för ledigt i sommar nästa gång då!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2010-02-20 00:40:04

Vilken ripoff till Facebook du gjorde från det här inlägget =) Like!

Postat av: Anna O

Publicerad 2010-02-20 09:58:53

Det märks att datorn är på topp igen. Pokeningarna seglar in som aldrig tidigare =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela