Frida & Seth

Min tisdag!

Publicerad 2010-08-24 20:09:57 i Seth berättar...,

"Inatt sov jag många, många timmar i mammas säng. Det var skönt att sova där med armen om mammas hals! Så skönt att jag inte ville stiga upp förrän efter halv nio! Det tyckte både mamma och pappa också var skönt! De gillar verkligen att få sovmorgon, båda två!

Sen fick mamma ett sms på sin telefon och så sa hon att vi skulle åka iväg till Danton! Vad kul! Där fick jag sen leka och busa med honom och gulla lite med hans lillasyster Gebba! Efter lunchen (pannkaka) tyckte våra mammor att det var läge för lite film! Danton valde Emil-filmen, och det tyckte jag var ett bra val! (Den är roligare än vad den ser ut på oss att vara..!)

                 

                 

                

                

                   

                                Här sitter jag å ringer till min faffa.

Danton ville också ringa i sin mobil så han pratade med sin farfar och frågade om han var ute och körde nå traktor. Sen ville han ha förslag av min mamma på vem han skulle ringa till mer, och då sa mamma; TOMTEN! Nä, tyckte Danton, det går ju inte att prata med tomten - han kan ju bara säga; ho-ho-ho!

Senare på afton, efter att jag å mamma hade varit till Kåge och handlat, ringde faffa´s och bjöd hem oss till dem! Först ville jag inte riktigt dit, för jag hade ju köpt fika som jag tänkte äta i soffan hemma, men mamma sa att jag fick ta med det till Kusmark och då gick det bra! Jag började fika direkt jag kom fram till faffa´s. Sen lekte jag lite och kort efter det ville jag hem. Det gick tydligen att se också hur trött jag var då så jag fick som jag ville - hem och sova!
"

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-08-24 20:55:53

Har seth redan lärt sig skriva? :)



Jag längtar till Grekland, ska bli asnice :)

kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela