Frida & Seth

Barnrumsinredning...

Publicerad 2010-04-21 11:09:11 i Frida berättar...,

Kolla in värsta grymma fåtöljen till Seths rum! Den fyndade jag i Ragvaldsträsk (av alla ställen) för en femtiolapp!

                         

Nu behöver vi fylla på hans rum med ett nytt bord och stolar också, och detta var ja sugen på att köpa (bara de får in ett nytt parti till Coop)!

                         

Ja, plus lite nya grejer på väggarna också! Kanske kan man hitta lite kul saker i Piteå..? Mamma ska få en shoppingdag just där i present av oss och första förslaget var att vi åker på lördag! Vi får höra hur hon känner för det..!

Onsdag: LEDIG! Funderar på en mindre shoppingtur på Solbacken... Tilde behöver hundmat och diskmaskinen behöver nya tabletter...

Torsdag: Jobb 7-15.

Fredag: Jobb 7-15. Anna kommer sen och ser "Så ska det låta"!

Lördag: LEDIG! Ev. Piteå!

Söndag: LEDIG!

Kommentarer

Postat av: Thesso

Publicerad 2010-04-21 12:11:44

Vi har en sån stol till Theo som han brukar sitta i vid tvn. mycket uppskattad, bitvis.

Vilket fint bord och stolar. Finns det på Coop? Pris?

Postat av: Anna O

Publicerad 2010-04-21 15:26:34

Jag är bokad och reda för fredagens mys. Tänkte gå in på svtplay och uppdatera mig på de två senaste avsnitten under tiden jag väntar på dig.

Postat av: erika

Publicerad 2010-04-21 16:37:25

Vilken söt liten flicka ;-)

Jag längtar så myckte till när Lilly oxå ska ha bord och stolar, dom där var fina =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela