Frida & Seth

Plus och minus idag.

Publicerad 2009-10-20 21:47:23 i Frida berättar...,

Min fd. jobbarkompis var sjuk så det blev inget fika i Drängsmark.
Det var synd och tråkigt för henne att hon är krasslig.

Istället blev det fika och mamma/barnhäng i kyrkan!
Det var trevligt!

Seth sov ingenting under dagen.
Det var trist.

Men Erika och Lilly var ändå här så då var vi fyra vakna!
Kul!

Barnbidraget kom idag!
Efterlängtat!

Men nästan allt drogs från kortet då jag handlade på Ica..!
Tillbaka på ruta ett.

Seth somnade istället efter Ica-besöket - han låg och sov i soffan 40 minuter!
Lite dålig tajming, killen!

Men jag hann laga mat ostört under tiden - två rätter!
Mycket bra eftersom jag slutar sent resten av veckan.

Det tog en och en halv timme innan Seth somnade för natten!
Jättejobbigt!

Men allt spring upp och ner i trappen ger motion!
Plus för det.

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2009-10-21 10:25:55

Samma sak händer mig när lönen kommer. Den 26:e - tillbaka till ruta ett. Och ICA bär en del av ansvaret!

Postat av: erika

Publicerad 2009-10-21 11:12:52

Tack för igår, det var supertrevligt =) Och du ska inte tro Cilla när hon säger att hennes lön går till ica för när hon handlar där använder hon Johnnys lön ;)

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-10-21 21:29:39

Hej! Jag har varit lite frånvarande men nu är jag tillbaks igen.



Trappträning ger snygg rumpa säger de, inte för att du behöver det.



Du! Jag hittade Robin på svt och där kan man se hans program på play. Du vet när han rap-battlar och säger "in your face!". Det där vi skrattade så mycket åt. Its all there!

Jag gillar Robin.

Eller heter det Robins? Jag vet banne mig inte.



Nu är klockan mycket och jag ska gå och lägga mig och läsa bok tänkte jag. Läser just nu en bok som heter Blunddockan. Än så länge är den väldigt bra. Har även börjat på Kryptan av Kate Moss. Jag tror det kommer bli en höjdare också men den får vänta lite tills Blunddockan är utläst.



Gnatt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela