Frida & Seth

Vad jag gjort i helgen...

Publicerad 2009-11-01 14:05:10 i Frida berättar...,

                                     Party i fredags!

Jennie och Anders hade barnvakt så de kom hem till oss, ölade lite och såg Idol. Vid tio kom jag med idén att vi skulle dra ner på stan - Anna kunde köra - och Jennie var inte den som var den! Sagt å gjort! Patrick fick tyvärr stanna hemma, Seth låg ju och sov.

Vi drog hursomhelst ut på Balzac och tittade lite på folk vi inte kände, dansade en del och minglade runt bland en massa annat folk vi inte kände. Inte världens bästa kväll, men nu är det gjort och vi kunde alla tre nöjda konstatera att vi har det väldigt bra hemmavid varje helg istället!

Sen sov jag igenom nästan hela lördagen. Jag bytte bara sängen klockan nio på morgonen mot soffan fram till elva, då jag gick upp och sov nästan två timmar till! Minnesgudstjänst i Kåge på afton. Vackert, stämningsfullt sjöng jag med kören där. Anna satt i en av bänkarna och var nog lite imponerad av oss. Sen följde hon med hem till Ersmark där vi fortsatte på körtemat och såg Amy Diamond bli utröstad ur Körslaget. Det var en bra kväll! Precis sådär lugn och mysig en helgkväll borde vara!

                                                        Storfrämmande idag!

                          

                                Lotta med familj! Det var heller inte igår man träffade dem!

                           

                              Lille William har hunnit bli storkille! Fem månader gammal idag!

                            

              Massagebänken är åter på plats här på Söder! Välkomna!

Hade slutprov på massagekursen i fredags, men eftersom jag tagit vaccinationssprutan en halvtimme innan kursen började fick jag endast sitta och titta på...i fyra timmar! Man ska hålla sig lugn och inte anstränga sig i onödan efter vaccinationen, annars riskerar man att få hög feber, frossa och hemsk huvudvärk. Därför fick jag heller ingen massage av mina kurskamrater... Vilket straff att bara se på! I fyra timmar!

Jag fick mitt diplom i fredags ändå, men mitt riktiga slutprov blir nu först om två veckor! Och då på "riktiga" kunder, med "riktiga" problem! Mera öva för mig tills dess alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela