Frida & Seth

Torsdag 11/9

Publicerad 2009-11-19 21:24:33 i Frida berättar...,

Vilken dag! Vi sov till åtta. Latade oss i soffan till nio. Då kom Josse å Hannes. Klockan tio kom Carro å Leo. Iväg till mamma/barn-häng i Kusmark! Killarna busade som bara den och när vi kom tillbaka hit just innan ett somnade alla tre ganska omgående! Vi systrar planerade då julen och diskuterade vem som ska ta med vad till vår "lilla julafton" den 23:e. Leo vaknade först. Sen Hannes. När alla åkte hem vid tretiden låg Seth fortfarande och sov! Jag väckte honom lite milt genom att tända en stark lampa..! Sen åt vi kroppkakor till middag, målade ett konstverk tillsammans och avslutade kvällen med ett bad! Jag avslutade badet när jag hörde Seth säga *sluuurp* "mmmhh - gott"!



På tal om att mina systrar var här idag...här är bilderna från lördagens fest - Josses 30-årsfest!

                     

                     
Josse hade förberett med lite lekar! Här ger hon instruktioner i hur vi ska gå till väga för att vinna när vi ska dricka en vidrig drink!

                     
                                                             Ps. Jag vann inte.

                     

                     

                     

                        

                     

                     

              Vem har mest klös..? Riv ett papper i en så lång remsa som möjligt! Carro vann!

                                        

                     
Det Singstarades en hel del! Jag å Anna var först på plats den kvällen och startade direkt med ett par glada låtar ur sortimentet, å jag var inte den som släppte micken i första taget (alltså, som det brukar vara)!

                     

                     

 
Josse å Rikard fick spå sin framtid på ett A4!

 
Rikards visioner/drömmar!

                                  
                            Känner Josse igen sin karls röv utan att se på den..?

                  
                                                          Ja, det gör hon!

                  
                                                        Syster min å jag!

                  
                                                      Full, fullare, fullast..?

                             
                                                   Full, fullare, fullast..?

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-11-20 07:11:30

VA!!! Nej, det har jag inte hört. Nu blev jag nervös!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela