Frida & Seth

Tisdag 24/11

Publicerad 2009-11-24 22:12:58 i Frida berättar...,

                                      Julafton är bara en månad bort nu!

Jag fick förfrågningar om julklappstips till killar i Seths ålder och jag kom på dessa...

* Tågbana
* Lektunnel

* Bilmatta

* Verktygslåda

* Instrument (Seth gillar att "GILA" gitarr)

                     
                                                        * Baka-kaka-set

* Badbalja

* Målargrejer

* Böcker (Bajsboken ska visst vara bra)




Imorgon håller jag tummarna för att Seth är pigg och kry! Han fick vaccinationssprutan imorse och de förvarnade för feber ett dygn efter...

Vi ska för ovanlighetens skull jobba dagtid både jag och Patrick, så det finns alltså risk för VAB-dag...

Men jag hoppas och tror att Seth ska klara sig!

Själva sprutögonblicket gick ändå bra för sonen. Det kan ha att göra med att de satte en glasspinne i Seths hand för att vilseleda honom just innan sticket..!



Upp och sova några timmar innan morgonpasset börjar då!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-11-25 06:58:12

Jag läser Kryptan av Kate Mosse. Det är en berättelse som handlar både om nutid och om hundra år sedan osså vävs de historierna ihop. Typ som Stenhuggaren av Camilla Läckberg.

Sen har jag Pelle Sandstraks bok också som jag börjat på men den får ligga lite på sidan nu inför upploppet på Kryptan-boken.

Jag håller med dig om att många böcker är sega i början, varför är det så? För vissa böcker är ju inte så.. Skumt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela