Frida & Seth

Sova gott!

Publicerad 2009-05-06 20:29:43 i Frida berättar...,

Nu har Seth somnat för natten. Om han håller samma sovtider som igår, blir Patrick väckt runt nio imorgon bitti, och jag har då jobbat två timmar redan...

Visst är det underbart?!?

Min mamma är hon också otrolig!

Aldrig att jag eller Patrick nånsin fått Seth att somna bredvid oss i dubbelsängen..! Aldrig att Seth kan vara still ens en liten sekund om vi lägger oss bredvid honom..!

Min mamma kan det!

Idag åkte vi till Morö Höjden innan elva och träffade familjen, och efter en jättegod pastarätt la jag ner Seth i resesängen för att sova lunch. Det passade sig inte för sonen. Där ville han inte somna...

Då bar mamma in honom till sitt sovrum och bäddade ner honom. Sen låg hon en stund och kliade honom på benet och så somnade Seth lugnt och stilla där..!

Under tiden han somnade och sov passade jag på att dricka en kopp kaffe uppe hos Lotta, och när jag kom tillbaka låg Seth fortfarande och sov - och snarkade - inne i dubbelsängen tillsammans med sin morfar!

                      

Det är konstigt hur vissa saker går för sig, beroende på vem som gör dem!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-05-06 21:57:54

Ungar lär sig olika vanor också antar jag. Som vi. Jag skulle inte kunna ligga och sova middag med alla mina polare =)

Postat av: Frida

Publicerad 2009-05-07 12:47:10

Hej

Ne inga bebisar på G än, jag har nog problem med magen, måste lösas sig först innan jag tänka på något annat:-( VAd fint ni har fått, kul med mera space,alltid uppskattat. Vi flyttar omdrygt 1 vecka känns helt underbart!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Även skönt att allt är nytt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela