Frida & Seth

Vi har flängt lite idag!

Publicerad 2009-05-22 20:06:49 i Frida berättar...,

07.45 Seth vaknade och jag masade mig upp ur sängen (alltid trött när det är dags att stiga upp på morgonen).

08.45 Åkte till Benita och Anton. Seth skulle få vara där medans jag åkte ner till A-torp.

10.00 Blev uppropad i väntrummet hos tandläkaren. Tandstens-rensning idag.

11.15 Tillbaka på Klaravägen och hämtade upp Seth. TACK Benita för hjälpen!

12.00 Seth somnade direkt han la huvudet på kudden efter att ha ätit grillkorv till lunch.

14.00 Seth vaknade och jag ringde Anna och spontan-bjöd-in oss till henne på fika som vi skulle köpa med på vägen.


Anna är fortfarande gipsad, men hon kan gå!



Fikat blev sen även middag (hennes supergoda spaghetti och köttfärssås - typ min favoriträtt, alla kategorier) och när vi åkte hem strax efter 18.00 hade vi under dagen hunnit med bland annat det här;















  















TACK för en härlig dag! Seth var väldigt nöjd!




Nu ska vi ladda om inför premiärturen ut till morsfars stuga i Yttervik imorgon!
Vi åker så fort vi vaknat!

 

Kommentarer

Postat av: jos

Publicerad 2009-05-22 21:57:03

Jag vill oxå besöka den där häftiga lekparken. Vart finns den? Gungan där så verkligen härlig ut. Måste nog ta och lägga mig snart om jag ska orka upp imorron och kasta skräp på morö backe. Lunchen står redo i kylen. Kycklingsallad!

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-05-23 22:43:18

Tack själva! Jag var också väldigt nöjd efter att ni varit här =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela