Frida & Seth

Socionom-examen-uppvaktning!

Publicerad 2009-06-04 20:32:58 i Frida berättar...,


                                                                                     (Idag)



Hemma hos Anna vid halv fem i afton.

Hon, precis hemkommen från sin examen i Umeå!



Klart nyutexaminerade socionomen ska ha present!



Jessica och Sigge såg på presentöppningen.

Seth i bakgrunden; såg på Emil (surprise?)!

   

Det här hade Anna inte väntat sig..!



Vackra!



Brejslett!



Sådan mor, sådan dotter!



De två småttingarna fann varann, tyckte jag det såg ut som!





Och Seth satt alltjämt i datastolen...

Här har han förväxlat datamusen med en telefon..!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-06-05 00:21:27

Nu är bara fantastiska! Vad vore jag utan mina vänner?

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-06-05 11:52:02

Jättefina bilder!!!

Postat av: cilla

Publicerad 2009-06-05 18:15:04

johnny hälsar att han tycker Seth är att snyggt och coolt namn! :)



Och jag hälsar att Jottan och Ebba är fan så lika att man ser knappt vem som är vem haha en riktigt liten gullunge.



Och Anna är också söt som socker!!!



Och

Postat av: jos

Publicerad 2009-06-06 21:11:23

Då kan vi fara hemifrån redan halv 3 då?! Jag fråga Rikard idag om han ville följa med imorron och om Patrick skulle vara hemma så kanske. Jag hoppas att det är ok. Har tagit fram 5 kycklingfiléer, men jag kanske ska ta fram fler? Hade 4 när nina och tom var här och det räckte precis. Jag tror jag gör det. Känns inge bra om nån inte blir mätt. Fast det beror ju på om vi ska köpa nå kött. Visst kommer ni ihåg att åka och rösta imorron oxå?!

Postat av: jos

Publicerad 2009-06-09 11:50:00

Du gissa RÄTT! Du ska få välja vad du vill bli bjuden på när du kommer. Har inget i frysen nu så du kan ju meddela så jag hinner fixa. Funderar på att baka lite nästa gång det är regn. Kul att ha nåt å bjuda på om det skulle komma förbi nån. Nu ska jag ut i finvädret!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela