Frida & Seth

Resten av veckan...

Publicerad 2009-06-17 20:58:00 i Frida berättar...,

Det ser ut som att vädret kan bli hyfsat ändå denna midsommarhelg. Torsdagsvädret ser ut att följa samma mönster som idag och fredag blir bra, lördag bättre och söndag bäst med upp mot 20 grader varmt!

Prognos för söndag, uppdaterad onsdag 17 juni. Bild: SVT.

Torsdag:

Räknar med en härlig sovmorgon då Seth inte somnade förrän för en liten, liten stund sen!
Shoppingrunda efter lunch med mamma och Josse!
Sista arbetspasset börjar kl. 16.00!

Fredag:

Går av för semester 12.00!
Ser framemot en lugn midsommarafton hemma med Anna som gäst!

Lördag:

Bara LEDIG!
Just det, jag fyller ju år också!

Söndag:

Kalas på afton!

Kommentarer

Postat av: Benita

Publicerad 2009-06-17 21:03:11

Hoppas ni får en trevlig midsommarhelg och födelsedag! Kram

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-06-17 21:40:12

Jag ser också fram emot fredag. Jä bäby jä!

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-06-18 11:34:25

Jag lovar att blogga garagebilder snart, bara jag får en stund över att sätta mig ner och göra ett garageinlägg så ;-)



Innan helgen är slut så ska det finns upp iaf!

Postat av: erika

Publicerad 2009-06-18 23:23:13

Orkar inte uppdatera så ofta, det finns så mycket annat att göra =) Idag har hon badat igen =) Imorgon ska vi vara först i Kus sedan bonnstan sedan Hundtjärn (med cilla och johnny). Hoppas att ni får kul med Anna! Trevlig midsommar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela