Frida & Seth

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-07-16 22:58:42

Men Frid! Det var faktiskt Pelles pappas garage som vi var inne i =)

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-07-16 22:59:28

Vad betyder FINGAL?

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-07-16 23:00:30

Jamen va bra att du tänkte möta upp med mig vid 14. Jag tycker vi ska vara där i tid så vi får platser och slipper stå utanför och försöka kika in. Det brukar alltid vara så sjukt trångt när de ska uppträda.

Postat av: jos

Publicerad 2009-07-16 23:31:09

Det finns fler bilder med Seth och Theo på cykel, men hade ju redan så många så ett fick räcka. Sen finns det fler kort när han är i båten oxå. Om du skulle vilja ha nån gång i framtiden. Nina berätta idag när du körde 5 minuter med Ella tog det 3 timmar första gången. Så jag känner mig stolt, men lite jobbigt är det ju allt. Var nära att ge upp, men som tur var höll jag ut. Han sover än =) Tänk om han sover hela natten. Vilken dröm. Rikard ska få ta hand om han imorron medans jag målar räcket på balkongen. Sa åt han att ta det lugnt. Vi får väl se hur det går med det.

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-07-17 07:25:35

Man kan inte annat än att älska den sista bilden! Hur fin som helst!!

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-07-17 07:27:37

Det första också - förstora och häng upp på väggen!!

Postat av: jos

Publicerad 2009-07-18 09:22:48

Det har faktiskt gått riktigt bra. När jag kom hem igår kväll så sov han så gott! Rikard hade bara behövt gå in 3-4 gånger så jag skulle tippa runt en halvtimma. I kväll kanske han somnar på en gång! Vi får allt vänta och se.



Tog med mig Hannes till tvättstugan för att tvätta lite. Å ett plagg var tvungen att få lite vanish på sig och tror du inte att jag står och sprutar rakt ovanför honom så det kommer lite i ögat. Vi har skjölt med massa vatten så jag tror att det är ok. Men hur dum får man vara?



Det blir ingen teater för mig. Vi ska ta och måla balkongen nu när det ska vara bra väder hela dan. Synd för det var verkligen länge sen jag såg dom.

Så det blir bara Maggio, men det är inte så illa!



Vad fixa ni för käk då?



Hade tänkt få bjuda dom på mat idag, men så skulle dom ju bort så det får bli när dom kommer tillbaks från semeren! Ni får komma en annan gång.



Langosbröd-receptet finns det på internet? tydligen så har inte rikards mamma å hennes gubbe provat denna delikates så jag tänkte att vi skulle bjuda hem dom på lite smarr! Kanske även gör tangos..



Hoppas du fyndar på loppisen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela