Frida & Seth

Kvällslektyren just nu...

Publicerad 2009-07-20 21:36:49 i Frida berättar...,

 

Rolig bok med många tips och klockrena sanningar om föräldraskap och småbarn! Böcker med humor i är ett trevlig avbräck i den annnars så deckar-täta bokhögen i mitt sovrum!

Läs också denna;



Så fruktansvärt kul!

Jag grät när jag läste den! Skrattade så mycket att jag grät! Handlar om graviditet och första tiden efter förlossningen. Min mamma råkade läsa exakt den här boken samtidigt som mig, och vi hade mycket roligt åt när vi återupplivade vissa stycken i den! Annica Lantz = stjärna!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-07-20 22:01:17

Men du, har du hittat den där andra boken om mamman som säger upp sig som familjens projektledare?

Postat av: jos

Publicerad 2009-07-21 09:17:41

Najs att ha fått börja med dörrarna. Jag har nu på morgonen städat toan nere, tvättstugan, plockat undan i hallen och dammsugat den och köket. Skönt att passa på medans grabbarna sover. Dom ska ev. till stan idag och hälsa på en kompis till Rikard, jag har bett om att få stanna hemma.. undra bara vad jag ska göra? Måla pinnar till trappen? Fast nu när Hannes somnar rimlig tid så känns det som en perfekt syssla då. Ja, vi får se vad jag hittar på. Inte ens säkert att dom far.. kanske han är upptagen, den där kompisen.

Vad ska du skriva på dörren? Det var en mycket bra fråga. Gör det nåt att folk tittar in där? Ur funktion kanske?!? Jag ska fundera på det så återkommer jag.

Vad blir det för spännande aktiviteter idag då?

Jag ska nog ta och leta reda på langosrecept. Funderar på att bjuda hit folk imorron.

Ska du fara till Jottan imorron? om vi ska ha langos så kommer jag inte, annars så kanske! Vi får se helt enkelt. Hade!

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-07-21 13:24:52

Jag har läst 9½ månad, men jag gillade den verkligen inte. Inte alls som Martina Haags böcker om föräldraskap ;-).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela