Frida & Seth

Jag drog nytta av Josses present idag!

Publicerad 2009-07-02 19:25:44 i Frida berättar...,



Praktiska presenter är himla värdefullt!



Josse har jobbat hela dagen med att tapetsera vårt nya sovrum!





Seth gillade det också!



Teamwork! (Eller vad nu Seth håller på med..!)







Dagens minus...

En endaste våd saknas för att kunna fullborda väggarbetet!

I helgen åker vi ut på jakt efter en likadan tapetrulle!

Kruxet är att vi köpte tapeterna för två år sen...vi har samma tapet i vardagsrummet alltså. Hoppas att tapeten finns kvar att köpa nånstans i stan nu..!



Imorgon åker taklisterna upp (förhoppningsvis) och snart, mycket snart är det inflyttningsdags!


Tack för väl utfört arbete och en mycket fin present, Josse!

Kommentarer

Postat av: jos

Publicerad 2009-07-02 20:25:06

Det var så lite så! Tur att jag tycker det är kul att tapetsera för varmt blev det. Hoppas att ni är nöjda med resultatet.

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-07-02 20:44:44

Annars får ni skarva lite fint, ser att ni har lite tapetbilar över.

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-07-03 16:30:07

Looking good! Josse verkar kunna sina grejer och de rätta kläderna hade hon också.

Nu är det fredag och det enda jag vill och ska göra är att lägga mig i soffan, se tv och somna tidigt som skrutt. Jag höll på att somna på jobbet idag.. Fredagar you know.

Vad ska du göra då?

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-07-05 12:42:45

Vad händer idag? Vad skulle ni allihopa iväg och göra?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela