Frida & Seth

Sethrapport lördag...

Publicerad 2009-01-03 18:38:20 i Seth berättar...,





"Haft en heldag hos mormor och morfar! Jag, mamma och Tilde åkte iväg efter tio för att hänga där hela dagen!

Jag fick äta massor och mamma hejjade på mig hela tiden! Det var så mycket gott! Makaronipudding, banan, mandariner, bullar, kakor, youghurt..! Mamma sa att det var första gången på över en vecka som jag har ätit så bra! Det kan väl hända.

Jag busade också en hel del med morbror och Fanny och Tilde! Därför fick jag hoppa i badet ett tag! Inte mig emot, men vad skulle det vara bra för att fixa en sån tantfrilla? Va? Moster?!?

Nu har mamma tre dagar kvar av sin semester, men jag och pappa har över en hel vecka till! Sen börjar vardagen igen, och jag startar upp som dagisbarn på Pärlan! Det ska nog bli bra det där.
"

/Seth

Kommentarer

Postat av: Not at home

Publicerad 2009-01-04 15:18:28

You know what Frid. That would be so nice but right now im not at home you see.. Just woke up at Waynes place.. but i might be home by 2. If I am, I'll call you.

hejsvejs!

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-01-05 06:13:06

Frästen Seth så är du himla himla gullig på de där korten =)

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-01-06 15:20:42

Dominapizza... mmm!

Här äter de bara en slice osså är det bra. Mätt och gla!

Helt sjukt system asså..



JORU! nu äre bara 8 dagar kvar.. Jag fattar det liksom inte. alla vill göra massa saker nu sista veckan och jag hinner inte med allt..

Så många Torontanier, så lite tid!

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-01-06 15:21:55

Han är urbota söt, son din.

Speciellt på första kortet då han ser ut som en tokgammal Einstein med kulmage och spjuverblick.

Postat av: jos

Publicerad 2009-01-06 17:58:39

Hej hopp! Har inte så mycket att säga. Kan berätta att jag känner mig bättre idag. Inte så där ont i kroppen åsså har vi köpt en tv som står på byrån i sovrummet nu. Måste säga att det är riktigt skönt att ligga i sängen å titta. Tycker speciellt att det ska bli skönt på söndagskvällar när man vill titta på en film. 5 dagar ledighet kvar innan det är dax att börja om. Känns lite jobbigt, men 15 dagar ska jag nog orka med. Hoppas jag iaf. Over and out!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela