Frida & Seth

Vikarierande extramamma!

Publicerad 2009-02-26 20:42:54 i Seth berättar...,



"Idag kom Anton och hans mamma Benita och hämtade mig från dagis! Jag blev så glatt överraskad då de kom så jag bara rusade fram och slängde armarna om min polare! Sen sa jag inte alls emot att få åka spark hem till dem och äta middag..! Korvstroganoff är ju faktiskt min favvo! "Mmmhhh", sa jag för varje tugga!

Sen kom mamma dit efter att ha gått klart nån datakurs på Skeria. Då blev jag också jätteglad och gav en stor kram till hon med! Åsså var jag tvungen att tigga till mig några tuggor av hennes portion också... för oooh, så gott det var!



Efter lite bus med Anton efter maten åkte jag å mamma hem. Och mitt i min välling-time och "Wild Kids" på tv, kom Anna och hälsade på! I think she likes me..!

Så då fick hon också en kram så att hon skulle bli glad. Hon är lätt rolig den tanten!


Those were the days..!"


 /Seth

Kommentarer

Postat av: Benita

Publicerad 2009-02-26 21:07:12

det var såå mysigt att hämta Seth idag, han är go killen!

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-02-26 21:09:33

Snygg tuttbild du hittade på mig då =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela