Frida & Seth

Och årets körresa går till...

Publicerad 2009-02-04 21:48:03 i Frida berättar...,

...Stockholm!

Vi åker sent på tordagskvällen den 19:e februari. Vi är framme vid tiotiden på fredagen, eftersom vi färdas med buss. Det är alltid det billigaste resalternativet.

Jag skriver vi, eftersom även Patrick följer med på den här resan! Plus ett kompispar till oss - Jonas och Veronica!
                                                                                         
  Här ska vi bo!Foto: Scandic Kungens Kurva Stockhol


Typ så här får vi sova!

Tanken slog mig ett tag efter att vi bokat upp oss på resan...vi kommer att måsta sova i samma rum! I samma säng kanske rentav..!


Tur att min mamma tipsade om snarksprayen "Silence"! Den funkar!

                  
                            I Clara kyrka ska vi sjunga på lördagkväll!

                                                  Se hela bilden 
                 Jag försöker hitta biljetter till AC/DC på fredagskvällen...
                                     Patrick fyller ju 30 nästa månad..!

Om två veckor åker vi. Om två veckor ska vi vara borta båda två från Seth en hel helg..!

MetaÅLeffe får hem barnbarnen på torsdagkvällen och "barnvaktar" fram till lördag. Där mitt i helgen har mina föräldrar lovat att ta över skötningen tills vi kommer hem sent på söndagkväll! Jag erbjöd mamma och pappa att bo i vårat hus då, få komma ut på landet lite... Vi får se vad de beslutar sig för!

Innan avresa ska alla Seths grejer finnas hemma, Tilde ska ha mat så hon klarar sig, pengar ska sparas till ev. Ikea-besök (som om att det inte redan är BESTÄMT..!) och kören ska vara helt inkörda i repertoaren!

Jag har checkat läget med körledaren, och det är nu officiellt OK att komma och lyssna på vår sista körövning innan Stockholmsresan!

Onsdag 11/2 19.30-21                                                 "TO-Å-DAA-GLO-RII-AAAAAAM..!"

Behöver förresten (troligtvis) barnvakt den kvällen oxå eftersom Patrick är på gång att börja om att jobba... Vem är sugen?

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-02-05 11:48:53

Jag vill komma och lyssna. Jag hade lätt varit barnvakt också men det är svårt att synka de två delarna.

Postat av: Crilles Ida

Publicerad 2009-02-05 11:50:39

Hej Frida! Du får nog kika i din kalender igen, den 11/4 är nämligen ingen onsdag - utan en lördag! Det vet jag för liten i magen är beräknad dagen efter, den 12e! :)

Postat av: Benita

Publicerad 2009-02-06 18:56:32

Jag ställer upp! men då får ni ta seth hit för att jag är själv.Ring sen i helgen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela