Frida & Seth

Lite februari-mysigt...

Publicerad 2009-02-25 22:05:04 i Frida berättar...,



Ny fönsterlampa (Ikea), nya soffkuddar och pläd (Ikea) och ny vit byrå (Alla Hjärtans-dag-present från Benita & Co.)!

Jag vet inte varför jag är uppe nu egentligen, med tanke på att Seths wake-up-call ljuder 06.45 nuförtiden..!

Det är ju inte klokt att man småsvär åt den tidiga timmen varje morgon nu - killen är ju faktiskt ändå bara ett å ett halvt! Bortskämda är vi!

Nu är i alla fall all städning och pimpning gjort och jag ska lägga mig och läsa en ny bok som jag fått låna av en arbetskompis! Jag är full av förväntan!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-02-25 22:32:25

Hahaha! Du är ju rolig juh!

Jag älskar att jag sparat breven som ni alla skickat till mig. Tänk så roligt om man sparat en kopia på det man själv skickade så det gick att se hela händelseförloppet.

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-02-25 23:53:18

Jag kan berätta att Emil vaknade 02 natten till idag och somnade aldrig om igen..

Det kallar jag en tidig morgon :-)



Superdupermegafint ni har i vardagsrummet!!!

Postat av: Thesso

Publicerad 2009-02-26 09:54:07

Vad mysigt det ser ut! Vill oxå kunna ha ljus på bordet.

och JA ni är lite bortskämda när det gäller tid. Jag är super glad när Theo sover till 6.45, det är ju nästintill sovmorgon.

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-02-26 12:32:36

Han slutade sova dag när han var 1½-2år så dagtid är han vaken. Men han har aldrig sovit mycket, inte ens när han var pytteliten. Han vaknar ju hur lätt som helst på nätterna fortfarande och kliver alltid upp och kikar om han hör oss gå på övervåningen efter att han lagt sig tyvärr.

Så varje gång Ebba ska äta nattetid kommer han tassande och ska vara med han också..

Postat av: Benan!

Publicerad 2009-02-26 12:36:50

Superfint blev det! Ni är bortskämda med sovningen på morgonen:)). Anton har nästan alltid vaknat kl0530. men nu kan han ju sova till halvsju:))Vi ses till middag, det ska bli spännande och hämta Seth på dagis idag!!

Postat av: Carro

Publicerad 2009-02-26 19:01:39

Vad mysigt ni har det! Man blir ju inte mindre sugen på att piffa om hemma nu...

Postat av: Jos

Publicerad 2009-02-26 21:23:21

Värsta alla hjärtans presenten... det skulle jag oxå vilja ha. Har visat upp Hannes på jobbet idag. Tog bara ca 2 timmar. Dom tyckte alla att han var det sötaste och att han hade mycke hår.. undra varför dom tycker det?? Blir det nå Kapphal för din del?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela