Frida & Seth

Imorgon lämnar vi Seth i goda händer!

Publicerad 2009-02-18 18:07:03 i Frida berättar...,



Imorgon kväll blir godnatt-kramen också en "hej-då"-kram för helgen...

Jag och Patrick åker på minisemester till Stockholm och MetaåLeffe tar hand Seth och Tilde fram till lördag förmiddag då mina föräldrar tar över ungarna och vårat hus!

Konstigt och jobbigt känns det, eftersom Seth har varit sjuk och febrig sen i lördags. Idag trodde jag att han var på gång att bli helt återställd, men han orkar inte riktigt med samma tempo som vanligt ännu...



En dryg timmes lek med Anton idag tog på krafterna. Snoret rinner och Seths hosta har nu smittat av sig på Patrick också. Nu vill jag bara att båda killarna ska bli friska tills imorgon så man kan åka iväg med gott samvete!



Nu ska jag och Anna iväg till Josse och Hannes! Vi är "on a mission" - fixa en bröstpump till maman!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-02-18 22:18:18

Det där gjorde vi bra hörrödu.

Lycka till imorrn nu då. Jag finns på mobben ifall du ska skicka sms. Jag kan ju sova men då har jag nåt roligt att se fram emot på fredagmorgon innan jag drar till jobbe.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela