Frida & Seth

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-12-25 14:29:37

Ja du, Tomten kom med mycket sockar, en våg, kniv, bodylotition, tvål, pengar, presentkort på Kappahl och Bokia, glögg, almenacka, böcker. Helt sjukt massa saker!



Min juldag ska jag tillbringa hemma på K-vägen med ett kort pitstop hemma hos mig för att dumpa lite julklappar. Josse ringde för en stund sen och är nu på väg hit till mig. Juldagsfrämmande är inte alla förunnade.



Vi var förbi tidigare idag för att sätta i motorvärmarn i min bil och sopa den lite. Skoja inte att det har vräkt ner snö ännu en gång..

Ikväll efter middan kanske jag ska dra till Becca och Linn en stund och titta på de innan de far ut på Statt. De ska visst slå på stora trumman och äta middag där kl 19.30 innan kalaset drar igång.

Själv ska jag kanske läsa min nya Dan Brown-bok ikväll. My god den verkar redan asbra efter bara 20 sidor!

Postat av: jos

Publicerad 2009-12-25 21:23:10

Var Seth lika rädd för tomten igår? Lr var det att det var 2 som gjorde att han inte alls ville titta på dom. Ser att han fått en till gitarr som han verkar vara mer överrens med! Om han inte verkar bli vän med den jag hitta så kan den få komma tillbaks. Hannes tyckets ju gilla den.



Nu har jag messat Anna och vi kommer att mötas upp hos henne runt halv 10 så sov du ut och så ser vi hur mycket vi har hunnit med. Ska kolla hur mycket jag kan shoppa för, sen se lite tv å sen sova.

Postat av: jos

Publicerad 2009-12-25 21:23:24

Var Seth lika rädd för tomten igår? Lr var det att det var 2 som gjorde att han inte alls ville titta på dom. Ser att han fått en till gitarr som han verkar vara mer överrens med! Om han inte verkar bli vän med den jag hitta så kan den få komma tillbaks. Hannes tyckets ju gilla den.



Nu har jag messat Anna och vi kommer att mötas upp hos henne runt halv 10 så sov du ut och så ser vi hur mycket vi har hunnit med. Ska kolla hur mycket jag kan shoppa för, sen se lite tv å sen sova.

Postat av: cilla

Publicerad 2009-12-26 11:36:56

Va underbart och se en barns lycka på julafton. Vi hade inga barn på julafton i år och det är lite tråkigt, de är ju de som gör julen!

Jag måste säga att första tomten på fotona så supersnäll ut men de andra tomten med masken... det är inte konstigt att barn bli rädda egentligen :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela