Frida & Seth

Good things...

Publicerad 2009-12-27 22:30:30 i Frida berättar...,

Jag ser ändå det positiva i det väldigt irriterande störande som våra grannar sysslade med efter klockan 19 ikväll...

Vaddå, starta snöslungan precis när Seth ska sova?!?

Inte en chans att sonen ville lägga sig med en DÅNANDE "traktor" just utanför sovrumsfönstret..!

Nämen, jorå, såatte...

Byta sängkläder..?

Sagt och gjort! Lagom till att alla tre sängarna på övervåningen var som i nyskick hade snön flyttats klart från granntomten!

Jag säger bara; jä!

Jag hade aldrig orkat eller kommit på att göra slag i sängklädesbytartagen om slungan inte dragit igång just då!

Nu har jag en gosig säng att se fram emot!

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-12-27 22:39:37

Underbart, rena sängkläder är oslagbart.

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-12-28 22:19:53

Vi ville ju så gärna partaja, men ingen fanns att ta hand om våra små, efter ett tag fick jag mamma att gå med på att låna dem mellan 17-19 så att Pelle och jag iaf kan gå ut och äta middag en snabbis.



Det får duga. Vi hyr väl en film eller två och fyller upp en godispåse.



Men jag kommer att vara bitter på alla berättelser om hur kul alla haft det dagen efter ;-)

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-12-29 09:36:25

Håller med Jottan angående sängkläderna.



Jag ska strax käka frulle och sen bär det av till Beccan, för idag är en stor fixardag i lokalen.

Det ska bäras och sättas ut och läggas på och tryckas fast grejer för hela slanten. Wish us luck!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela