Frida & Seth

Nyflyttat!

Publicerad 2009-08-08 22:28:12 i Frida berättar...,

Nu sitter jag och bloggar på nedervåningen!

Yes, datorn och skrivbordet har flyttat in i det nya sovrummet!

Sovrum och sovrum... Vi har fortfarande inte helt bestämt hur vi ska utnyttja det egentligen...

Men vi har en kontorsdel nu i alla fall och inom kort ska jag försöka övertyga Patrick om att sätta upp lite hyllplan och en stor tygtavla (som ändå bara väntar ute i förrådet) för att göra denna hörna av rummet klart!



Nu ska det väl kunna bli lättare att sitta vid datorn närsom, liksom. Nu kan jag skriva mitt i natten då jag inte kan sova! Nu kan jag maila medan Seth ränner runt bredvid mig! Nedervåningen är ju så mycket mer Seth-vänlig!

Kommentarer

Postat av: Jonte Lindholm

Publicerad 2009-08-09 01:21:49

De är bra ni använder de nya finrummet nu... Ta o lämna din laptop här så ska ja laga den så du kan blogga dygnet runt =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela