Frida & Seth

FÖRLOSSNINGEN är igång!

Publicerad 2009-04-05 16:31:29 i Frida berättar...,

Min brorsa ska snart vara pappa!

Han och hans tjej Ida åkte in till BB vid tre idag, och min mamma ringde nyss och berättade lugnt att hon just skjutsade hem Crille till lägenheten för att hämta lite grejer bara...

Lika lugn såg tydligen brorsan ut där han satt i bilen på väg tillbaka till BB - tillbaka till hans och Idas första barnafödsel!

Ska det bli ett söndags- eller ett måndagsbarn?

Lycka till nu!

Klicka f�r att st�nga bilden

Crille och Seth i oktober ´07.

Kommentarer

Postat av: Jottan

Publicerad 2009-04-05 20:03:25

Men gud så spännande!



Nje, det där med bröllopsplaner får nog vänta. Pelle och jag är inte med i kyrkan och då blir det väl tingsrätten som gäller. Men en fest efter skulle vara kul, dock vill varken Pelle eller jag utforma den eller ta ansvar så det blir nog aldrig av ska du se :-)

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-04-05 20:45:26

Byta upp mig? Skulle inte tro det. Mina senaste planer är att spara ihop asmycket pengar och luffa runt i asien ett tag. Vad tros? =)

Jag vet vad du tycker.. =)



Var det pinsamt att Patrick kom på dig? Skrattade han åt dig? Gjorde han narr av dig? Eller tröstade han dig?

Postat av: Anna O

Publicerad 2009-04-05 20:45:54

Go Crill!! Skulle jag ju också säga. Go!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela