Frida & Seth

Seth-rapport!

Publicerad 2008-09-10 19:23:50 i Frida W,

"Idag ville jag sova mycket igen, och när jag kom upp vid halv två var gammelfarfars hos mig! De hade med sig stora, svarta hunden Vilma också! Hon fick många kramar och pussar av mig! Hon är så mjuk! Astrid hade med sig bullar som jag fick äta. Hundarna fck nästan ingenting! Sen kom farmor med nya kläder till mig. Hon pussade mig över hela kroppen så jag skrattade! Sen fick jag bada med mamma. Allting blev blött för jag gillar att plaska! Till middag åt jag köttbullar och mos, och till det små-små morötter som heter som jag - bebis!"

                    

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-09-11 02:37:31

Det här var en jätterolig idé att du bloggar för Seth =) I like it!



Har du sett mastodontmailet jag skickade?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela