Frida & Seth

Jag funderar på om man kanske skulle...

Publicerad 2008-09-04 21:59:06 i Frida W,

Första arbetsveckan är nu avklarad! Jag belönas med en lång, ledig helg som redan har startat ju!

Planer för...

...fredag: Ha en lång mysig pyjamasmorgon med Seth fram till niotiden då vi lägger oss och sover nån timme igen! Lunch - pannkaka. Åka till stan för att träffa min mamma och dricka kokkaffe hos min mormor! Hem och duscha. Middag i Bureå - suring - tillsammans med en massa trevliga vänner att prata och skratta med!

...lördag: Upp med Seth på morgon. När han ska sova igen ska jag åka iväg till Kåge för att vara med på kördagen där fram till 15.00. Handla (om vi orkar). Äta middag (borde man väl). Kvällen öppen för förslag.

...söndag: Inget speciellt planerat. Men jag kanske kan försöka övertala Patrick att vi ska åka ut till möbelaffärerna på Söder för att kolla soffbord/matta till vardagsrummet (vårt ihopfällbara plast-trädgårdsmöbelbord känns inte så fräckt längre).
                   KÖLN
         Mitt förslag på soffbord. Och under, en brun, stor, mjuk, rund matta!

Att göra innan helgen:

* (tufft) förbereda inför lördagens kördag genom att sätta in notbladen i rätt pärmordning samt lyssna igenom och kolla på texterna till "O du som ser - o du som vet", "Snabbt jagar stormen våra år" och fem latinska hymner. Jag tror man får bannor annars!

* (hyfsat ännu tuffare) Öva upp övertalningsförmågan, så att Patrick följer min möbelaffär-besökardag-linje!

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-09-05 02:09:50

Hej kompis! Nu har Cilla kommit men hon hade värsta oturen.. Eftersom hennes plan mellanlandade i Usa så får hon bara stanna i 3 månader.. Värsta sära grejjen! Vi ska se hur vi kan lösa det. Jag tror att det ska gå att fixa om man bara drar till USA ett par dagar så borde hon få stanna 3 månader till...

Nu är kl 20.00 och jag ska visa Cilla hennes rum, sen måste vi snacka om allt som komma skall.

Vakna gott!

Postat av: Carina

Publicerad 2008-09-05 12:43:31

Hej Frida !Tänkte bara berätta att vi fått våra ringar nu från Frida H dom är jättefina . dom finns på bild på smyckes bloggen :-)

Ett tips i all enkelhet ..ha ha

Agnes halsband blev oxå fint !

Trevlig helg , tråkigt det som hände Saik jättetråkigt :(

Postat av: Cilla

Publicerad 2008-09-06 11:36:50

Resebyrå, den röda du vet. Roligt jobb, man får uppleva mycket! :)

Postat av: en ostkrok i LA

Publicerad 2008-09-07 23:17:39

Skitsnyggt bord! Me like!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela