Frida & Seth

Nu är helgen slut...

Publicerad 2008-09-21 20:41:39 i Frida W,

...men ledigheten är inte över!

Jag har tre dagar ledigt kvar innan jag ska å jobba igen - alltså på torsdag! Lyxigt värre!

En halv vecka med tid för..?

* Leta mer ordentligt efter ett nytt soffbord. Tror jag ska försöka mig på Åsells nu.

* Träffa de andra mammorna i kyrkan på tisdag.

* Jag klippte kort frisyr i fredags hos Becca, så jag måste färga håret nu snarast, för utväxten gjorde sig ännu mer påmind nu när hårlängden kortades! Patrick tyckte sig se skalpen på mig! Därför kommer inga kort än!

* Kolla igenom skåpar och förråd efter loppisgrejer. (5 oktober - loppis i Kågeskolans matsal!)

Kommentarer

Postat av: Anna O

Publicerad 2008-09-22 02:55:40

Woaw! Är du korthårig nu? Jag måste få se hörrö. Kom igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela